Två saker kvar!

Nu kan man bocka av dataspelsgrupparbetsredovisningen :) Så himla skönt att den är över och att den gick relativt bra :) Nu är det bara den muntliga VFU-examinationen på fredag och så den tuuuunga hemtentan kvar då... Hemtentan ska in på måndag klockan 16.00. Det innebär att friheten börjar klockan 16.01 på måndag. :) UNDERBART!

Idag har vi fått en parkeringsplats :) Vi har ännu ingen bil, men det kommer väl... Alltid bra att ha en p-plats, det är lång kö för att få en. Vi köpte även glass från Hemglassbilen :) Vilka minnen :) Var så mysigt när vi köpte glass från glassbilen på landet när man var yngre... Micael har även målat om vår klädkammare. Nu är det vitt och fräscht iställlet för vitt/grått/beige :) :) Nu sitter jag och skriver på hemtentan och vill bara få den klar!

Imorgon ska jag ta en fika med Mimmi på stan - ska bli jättetrevligt :) Därefter blir det en lunch med Johanna och Wilma :) Underbart :) Jag känner på mig att det blir en toppendag imorgon :) På kvällen blir det plugg, tvätt och förhoppningsvis försäljning av fyra stolar :)

Nu ska jag runda av. Sov sött.


Kommentarer
Postat av: Wilma & Syster

Tack för idag sötnos! Jättemysigt! Har längtat efter att ses! Får göra det oftare nu! Puss o kram! Plugga Lugnt! Älskar dig!

2010-06-02 @ 17:30:36
URL: http://lofgrenjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0