Midsommar, landet, sol, IKEA och lite till.

Helgen är snart över och en vanlig arbetsvecka börjar snart igen. Jag är på dagiset nu i veckan som vanligt, det är kul! Nästa vecka börjar jag kombinera hotellet och dagiset, vi får se hur det går :) Tror nog att det kommer gå bra!

Midsommar på landet var mysigt och trevligt :) Vi åt gott, hade väldigt mysigt och trevligt, solen sken och allt var gott. På lördagen sken solen ännu starkare och Wilma badade i den uppblåsbara poolen vilket var väldigt gulligt! Hon gillade det jättemycket, vår lilla badtjej! :) Micael och jag fiskade på en brygga (han fiskade, jag solade...) - mysigt. Det är skönt att vara på landet, man tar det verkligen lugnt när man är där.
På hemvägen körde vi till Sillvik och tog en mysig kvällspromenad i solnedgången:) Skönt att ha bil - sikken frihet!

Idag var jag med Johanna och Wilma på stan och Frölunda Torg en riktig snabbis. Hon skulle byta lite grejer, jag hängde på. Trevligt :) Vi ses igen på tisdag :)
Efter stan åkte Micael och jag till IKEA där vi köpte en hel del saker: skrivbordsstol till mig (satte ihop den helt själv och sitter på den just nu - skönt med ryggstöd! Innan satt jag på en puff och den var inte jättebra för ryggen...), klaffstolar (alltid bra med extrastolar) och två hurtsar att ha under våra skrivbord. Vi ska nämligen göra om lite i vårt "kontor" och jag ska skaffa likadant skrivbord som Micael har och under dessa bord ska vi ha hurtsar som ger oss väldigt bra förvaring. Vi fick inte plats med bänkskivan i bilen, men benen har vi :) Höhö. Men det kan nog bli fint sen tror jag, när allt är klart. Återigen - UNDERBART med bil!

Nu är jag trött. Solen gör en seg, men det är rätt skönt ibland att få vara seg. Tror jag ska sätta mig i soffan med en bok eller en tidning och bara mysa. Kanske äta lite glass? :) Ha det så gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0