Jooobbbbbb

Tisdag. En kall sådan. Mycket kall. Det är iskallt inomhus på dagiset och det är lika kallt utomhus. Brr. Ska detta vara slutet på juni verkligen? Brr... Kallt kallt kallt.

Som sagt. Jag har jobbat idag. Känns som att jag jobbat på dagiset hela juni, vilket i och för sig stämmer någorlunda bra.. :) Jag ska jobba även nästa vecka vilket är kul :) De vill även att jag jobbar vecka 27, men då sa jag att jag måste kolla schemat från mitt andra jobb (hotellet) eftersom jag faktiskt sagt att jag kan jobba där i sommar. Men men, jag pusslar de båda jobben så det blir nog bra. Jag skulle ju egentligen ha ledigt vecka 29 och 30, men nu frågade de mig om jag kunde jobba på det sommaröppna dagiset vecka 30 och jag har verkligen svårt för att säga nej... Så, alltså. Vecka 29 är jag ledig och det med råge - KROATIEN!!!!!! Guuud, vad jag lääängtar!!! Om en månad är vi där :) :) :) UNDERBART! Sol, bad, sol, bad, shopping, god mat, god dryck, underbart sällskap, fina städer, utflykter, sandaler, kjol... :) UNDERBART!!!! Till dess: jobb. Och MIDSOMMAR! Midsommar i helgen. Den kommer firas på landet med näranäranära. Mysigt kommer det bli. Wilmas första midsommar :)

Imorgon blir det jobb och träning!! Hör på den ni! Jeanette och jag ska träna! Jag ska köpa träningskort äntligen och börja komma igång igen! Så först ska vi fika på stan för att sen träna klockan 19. Ska bli trevligt och sköööönt med träning!!!!

Nu gäspar jag för fullt här...seeeg!
Ta hand om er. Kraaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0