En vecka kvar :) :) :)

Oj, så varmt det är idag! Riktigt hett!!! Jag har jobbat på hotellet idag, SVETTIGT! 600 gäster och massor att göra. Den här perioden jobbar jag 10 dagar i sträck, för att sedan på torsdag njuta av min första riktiga ledighet :) Har nu jobbat sedan i måndags och får alltså semester på torsdag. Ska bli sååå himla underbart! Jag har jobbat både på hotellet och på dagiset, det är kul att blanda lite ;)

Idag är det lördag och vi (läs: Micael) håller på att sätta upp våra nyinköpta persienner i vardagsrummet. Det ser rätt så krångligt ut, men jag hoppas (och tror) att det blir jättebra! Ska bli skönt att kunna dra ner en persienn hädanefter, så det slipper blir sådär kokhett här inne.

Läs Johannas blogg http://www.lofgrenjohanna.blogg.se och kika på nya bilder på söta, underbara och gosiga Wilma! Hon växer och utvecklas hela hela tiden och det går verkligen fort! Det är spännande och väldigt skoj :)

Jag har nu blivit en Buzzador :) Kika in på www.buzzador.com och bli en du med! Man får prova olika produkter och varor och diskutera kring dessa med sina nära och kära - på så sätt skapas det en mun-till-mun-marknadsföring. Käckt va? :) Jag väntar med spänning på mitt första prov-kit :) Jag återkommer med spännande nyheter kring Buzzador när jag har mer erfarenhet ;)

Snart, om en vecka för att vara rätt så exakt, befinner vi oss i Kroatien :) Antagligen badar vi i havet...eller strosar på någon mysig gata...eller äter något gott....eller smaskar på en smarrig glass....eller....eller...eller....alternativen tar aldrig slut :) I Kroatien blir det härligt, det kan jag lova :) :) :) Om en vecka bara :) SOM jag har längtat!!!!

Jag får se om jag hinner med lite träning i veckan som kommer, hade varit väldigt skönt. Vi får se. Imorgon ska vi till Micaels morföräldrars sommarställe och ha det gott i solen. Blir nog bad och sånt där härligt! :)

Ta hand om er. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0