Snö snö snö snö

Hej.

Jag hoppas verkligen att ni håller er inomhus idag! Jag försökte ta mig hem till Johanna och Wilma denna lördag, men kom endast till spårvagnshållplatsen där jag väntade väldigt länge för att sedan ge upp. Kollektivtrafiken var försenad sades det. Med råge säger jag. Med andra ord inget bus och lek och kel och kramar och pussar med sötnosarna idag. Jag har dock en annan sötnos här hemma som jag kan pussa på närhelst jag vill :) Hihi, det är bra att ha en sådan. 
 
Ikväll var planen att jag skulle hem till Pernilla från Lorensberg ihop med Martina och Pauline och äta månadsmiddag och ha kul, men Pernilla ringde och sa att det var inställt. Pga snön såklart. Vi hade ju ändå inte kunnat ta oss dit :( Usch, vad vädret förstör ens planer ibland! Så, alltså. Denna lördag blir en innelördag helt klart. Lite trist, men vad kan man göra? Gilla läget bara. Det är ju fint att det är så vitt ute tycker jag :) Och det är fint att se när snön faller och det är rätt mysigt att vara ute också - om man inte fryser. Så det är inte bara dåligt med denna snö, det vill jag inte påstå. Vi får passa på att njuta av den när vi nu väl har fått en underbar vinter.

Igår blev jag bjuden på hemlagad trerätters middag här hemma av Micael - supergott :) Tacktack min mästerkock ;) Hann även med städning av lägenheten - skönt! Det är skönt med helg :)
Imorgon ska vi troligtvis på 80-års kalas om vi nu lyckas ta oss dit. Micaels mormor blir 80 och det ska firas!

Ta hand om er nu. Jag råder er att stanna hemma! Kramkram

Kommentarer
Postat av: Wilma & Johanna

Saknar dig jättemycket moster, ville ju busa med dig idag ju och visa allt jag lärt mig sen sist vi sågs, vi får ta det snart. Mys nu med Micael och titta ut på snön och dröm dig bort till backarna i funäsdalen när vi var där för 1 år sen och kastade oss ut i backarna! Puss Älskar dig sötnos!

2010-02-20 @ 16:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0