Rapportskrivning hela kvällen

Hej på er i kylan.

Jag hoppas att ni mår bra? :)

 Jag har haft VFU idag (såklart eftersom jag ska vara där fram till jul...). Jag höll andra delen av min lektionsuppgift och det gick bra. Känns skönt att just den delen är över så att jag faktiskt kan sätta igång på riktigt och skriva min jobbiga rapport. Har kommit en sida redan och mer ska det bli under kvällen! Trist, men sånt är livet...

Ute är det kallt och snöigt och härligt. Nu är det vinter :) Hoppas det håller i sig ett tag :) Iallafall tills vi ska passa W så att vi kan gå ut och åka pulka :) Hade varit mysigt!

Önskar jag hade haft tid och ork till att träna, men varken tiden eller orken finns. När man väl kommer hem från VFU/skola/jobb är man så trött och det har redan blivit mörkt så att man inte orkar eller vill ta sig ut. Det är jobbigt det där. Man har viljan, men resten finns liksom inte där. Men det kommer tillbaks :) Funderar ju på att börja kickboxning till våren, då får man regelbundna träningstider vilket jag tror är väldigt bra för mig. Då måste man ju gå, så är det bara. Och det är ju bra :) Den träning som blir av, är den bästa träningen :) Så sant, så sant.

Ikväll blir det nog grönsakssoppa till middag. Soppa med ärtor, potatis, palsternacka, morötter och eventuellt några köttbullar i blir väldigt gott. Och till det lite vörtbröd med smör och ost :) Mumsigt :)

Jag hämtade ju ut mitt pass igår och jag måste bara säga det att så fort jag fick syn på mitt porträttfoto blev jag lite rädd... Jag ser EXAKT likadan ut nu som på mitt gamla pass..som togs för 5 år sedan! Samma ansiktsuttyck, samma leende, samma frisyr (dock väldigt mycket ljusare denna gång), samma allting! Skrämmande... Jag borde ju kunna se någon märkbar skillnad tycker man ju! Haha, lite komiskt. Här är jag som ser likadan ut nu som för 5 år sedan.. :)

Nu borde jag väl skriva lite på min rapport kan man tycka... Lockar det? Verkligen inte! Måste jag? Jo, tyvärr.
Ha en mysig kväll ni alla kära läsare. Tack för att ni kikar förbi och läser min blogg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0