Överraskning på posten

Jag fick en avi på posten idag och jag blev såklart väldigt nyfiken på vad det kunde vara för något. Så med en gång gick jag iväg till postombudet (gick och gick..stapplade fram på den hala isen snarare...). När jag fick paketet i handen såg jag att det var från en som jag jobbade med på dagiset i Estland! Spännande, tänkte jag. När jag kom hem var jag tvungen att öppna det på en gång! Och vet ni vad det var??? Jooooo, detta:


En box med från det estniska godis/kak-företaget Kalev!!!
Boxen innehöll allt detta:




WOW säger jag bara!!! Olika slags praliner, kolor, karameller, pepparkakor och så en pin i form av Estland och med dess flaggfärger! Sikken box!!! Julbox från Kalev stod det och det var det minsann!!! 1 kg gottigheter! Inte bra för mig det... Men men... kan ju alltid bjuda nära och kära på några bitar :)
Men ärligt talat! Vad gulligt av henne att skicka mig en julbox! Hade ingen aning om detta, men det gjorde mig verkligen superglad!!! Jag hoppas verkligen att jag kan träffa henne när jag åker ner nu i januari, så att jag kan tacka henne ordentligt!
Ja, minsann. Detta gjorde nog min dag idag. Vad var det som gjorde er dag idag?

Ta hand om er. Halka inte! Kram

Kommentarer
Postat av: Mamma.

hoppas man får smaka.kram

2010-12-17 @ 18:17:12
Postat av: Mamma

hoppas man får smaka.kram

2010-12-17 @ 18:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0