Massa kul :)

Just nu sitter jag i soffan insvept i en mysig filt. Ute regnar det vilket är mysigt. Mamma och pappa har det gott i den kroatiska värmen och jag är inte det minsta avundsjuk. (Jag hoppas ni förstod ironin...). Jag är rätt avundsjuk. De är i samma stad som vi var i, bor på samma hotell, har fått samma rum (!) och jag hoppas de har lika mysigt och underbart och härligt som vi hade det! Njut av er semester och av varandra!!!

Här hemma är allt som vanligt. Jag jobbar mesta tiden på hotellet och har schema till nästa vecka, därefter har jag ingen aning vad som händer. Vi får se. Kan ju vara skönt med lite ledigt också :) Men men. Vi får se. Skolan börjar väl snart...eller, första september tror jag. Tiden går fooort!!!

Veckan har varit bra! Jobb och andra saker har stått på schemat! I måndags träffade jag Maria vilket var superkul! Vi har inte setts på evigheter! Vi vandrade runt på stan en massa (var helt slut i benen efteråt...hade jobbat innan och alltså sprungit som en galning och sen en lång promenad på det....men mysigt var det!). Vi slank in på Panduro och köpte MASSA scrapbooking-grejer som var på REA!!!! :) Alltid bra :) Tack för en fin dag, Maria!

På tisdagen hade vi 26-års kalas/fika för Micael här hemma. Hans familj kom och min familj kom och vi åt smörgåsbuffét, glass, supergoda muffins som Johanna hade bakat (TACK!) och lite annat smått och gott :) Det blev en lyckad kväll :) Tack för att ni kom och tack för allt fint ni hade med er!

Torsdagen träffade jag Jeanette efter jobbet! Vi tog en promenad på stan vi med, därefter gick vi och åt god ryggbiff med pommes frites och sås på ett ställe på Kungsgatan. Till dessert tog vi varsin Chai latte på Espresso house - underbart goood :) Sen var det dags för BIO :) Vi såg Letters to Juliet på Biopalatset. En himla mysig film måste jag säga alltså! Man hade tårar i ögonen hela hela tiden... Väääldigt romantisk och söt! Tack för en fin dag och kväll Jeanette!

I fredags var jag ledig! Eftersom det var den enda lediga dagen i veckan passade jag på att sova lääänge :) UNDERBART! Sen åkte jag till stan och mötte mamma :) Vi gick omkring, mamma shoppade kläder (kul!), vi åt på Avalon (helt okej, men kunde varit så mycket bättre), köpte rosévin och därefter åkte vi hem till dem. Där drack vi vin och planerade lite vad mamma skulle packa ner och så. Spännande :) Tack för en fin dag mamma :) :)

Igår efter jobbet var det dags för ModelLab :) Vi åkte dit ihop Johanna, Mattias, Wilma och jag. Micael var redan inne i stan och väntade på oss. Man var lite pirrig i magen innan man satte igång, men sen blev det roligt och lyckat må ni tro :) Vi blev sminkade (allihop förutom Wilma såklart...) väldigt fint. Jag blev supernöjd!










När alla var färdiga och redo var det dags för FOTOGRAFERINGEN :)





Eller hur fina bilder? Jag är riktigt nöjd iallafall och det var verkligen superkul att vara där :) Vi hade en jättebra fotograf! Ja, en kul grej man inte direkt gör varje dag... :)
Efter cirka fem timmar på ModelLab gick vi och åt på O´learys. GOTT med hamburgare :) Tack ni alla söta för igår :)

Nu ska jag läsa lite gamla tidningar. KUL.
Ha det så bra i regnet! Kram


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jättekul att läsa din blogg..som vanligt:P Superfina bilder..ni är så himla söta tillsammans!:D Tack själv för mysig middag och romantisk bio:) Hihi..måste göras om!:) Kraam på dig!

2010-08-08 @ 18:45:54
Postat av: Emma

När blekte du håret??

2010-08-08 @ 22:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0