Lördag och ännu en soffdag

Jag sitter fortfarande här i soffan och vilar min tå. Men idag har jag iallafall gjort lite nytta :) Under tiden som Micael diskade och torkade, lade jag in den rena tvätten i garderoberna :) Men nu sitter jag alltså här i soffan igen... det börjar bli tjatigt. Redan i torsdags eftermiddag blev det tjatigt. Och nu är det lördag. Och det blir nog inget festande för mig ikväll som jag hade tänkt... :( Trist.

Igår på morgonen var mamma och Johanna här och vi åt frukost tillsammans och hade det mysigt :) Tack för att ni kom och förgyllde min morgon :) Och tack för den goda frukosten :)

Imorgon är planen att vi allihop ska till Liseberg och fira mormors födelsedag lite i förskott genom att äta på Huvudrestaurangen. Jag hoppashoppashoppas att jag kan få ner foten i en sandal så att jag kan gå...

Ha en skön lördag allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0