Lite bilder

Hej.

Jag har fortfarande inte lyckats komma på hur jag gör texten större här... Så, ni får klara er med den här lilla...
Jag hoppas att ni haft en bra dag? Soligt och skönt har det varit. Iallafall här i Göteborg.

Jag började dagen med att tvätta två maskiner tvätt och torka och hänga upp och allt som hör tvättandet till. Efter det åkte jag till Backaplan för att möta upp Johanna och Wilma :) Vi strosade runt lite och kikade i affärer för att därefter gå till ett nyöppnat café (väldigt fräscht måste jag säga). Vi delade på en macka som var rätt så fräsch och god. Trevligt. Wilma åt morotspuré och katrinplommonpuré - hon är så underbart söt när hon äter. Hon är underbart söt jämt i och för sig :) Efter en stund var jag tvungen att åka till skolan :( Vi hade en föreläsning som var helt okej. Avslutade med att titta på vissa scener ur Den lilla sjöjungfrun. Helt okej ;)
Därefter köpte jag sushi och mötte upp Micael och så åkte vi hem tillsammans. Sushin var god :)
Han borrade även upp hyllan som vi köpt :) Det blev superbra :)




Nu är vårt kök jättefint :)

I fönstret står dessa fina krukor från Cult och gör allt ännu finare:


Eller hur fina och fräscha? :) Cult har sååå fina grejer :)

I vårt vardagsrum ser det ut såhär:


Detta är självklart inte hela vårt vardagsrum, men en liten del :) Krukan med blommorna är nyinköpt från IKEA.

Vi börjar få riktigt fint tycker jag:) Det är kul.

Just det ja: Jag klarade av förra kursen :) Jag fick godkänt!!!!!! :) HÄRLIGT! Nu kan man lägga den bakom sig :)

Nu ska jag avsluta här. Blev många bilder men lite text idag.
Ha en bra kväll :) Kramkram!!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Superfint och superfräscht! Känns riktigt vårigt och fint hemma hos er ju! :) Grattis till kursen också!!..Vi kämpar bra!! Alltid lika kul att läsa din blogg!:) Kraam!

2010-04-15 @ 19:54:11
Postat av: Wilma & Johanna

Vad fint ni har det hemma hos er, vårigt och härligt! Vi måste komma förbi snart och titta in eran superfräscha inredning, snygga cultkrukor o hyllan blev ju super! Tack för igår alltid lika kul att träffa dig, du är så go och snäll! Puss Älskar dig!

2010-04-16 @ 09:42:19
Postat av: Mamma

Va fint ni har fått det,grattis till kursen,Hyllan blev väldigt bra,fina burkar,nu drar vi till landet.puss

2010-04-16 @ 15:47:08
Postat av: Pernilla Carlsson

Det ser väldigt mysigt ut hos er, kommer gärna och hälsar på snart! Har du kollat på cults artiklar på nätet? En sida man kan beställa från är miasonline, hade själv tänkt att införskaffa lite grejer därifrån snart. Ha det bra, kram :)

2010-04-20 @ 18:26:35
Postat av: Pernilla

Eller förresten, carlssoninterior.se är en bättre sida när jag tänker efter! kram!

2010-04-20 @ 19:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0