Godmorgon

Hej på er.

Idag är det tisdag och jag ska snart iväg till läkaren för en sista (hoppas jag) kontroll av tån. Därefter blir det Espresso House med Jeanette för att ta en smarrig Chai Latte innan skolan börjar klockan 13. Ska bli mysigt! :) Efter skolan bör jag åka till biblioteket för att låna hem några skolböcker vi ska läsa framöver...

Igår var Micael och jag på IKEA. Vi hittade rätt mycket fint måste jag säga :) Bland annat hittade vi en hylla till våra teburkar :) Dock råkade jag ta fel beslag till den så vi måste byta... Typiskt! Vi hittade även en vas att ha bredvid teven. Vi har letat efter en länge nu, så det var skönt att den fanns på IKEA :) Den passar så bra! Vi köpte även plastblommor att ha i den :) Tjusigt värre! Blir en liten färgklick minsann :)

Jag drömde en ytterst märklig dröm inatt. Jag drömmer vanligtvis väldigt märkliga drömmar, nästan varje natt. Men just inatt drömde jag att jag skulle gifta mig klädd i en grå ylleklänning. Hemskt ful var den. Och vissa av gästerna hade på sig myskläder. Väldigt märkligt. Men roligt :)

Nu ska jag börja göra mig iordning inför denna tisdag. Ha en bra dag allihop! Kramkram!!!

Kommentarer
Postat av: Guddotter & Syster

Lycka till moster idag tänker på dig! Älskar dig! Puss

2010-04-13 @ 10:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0