Förkylning på gång????.......

Hej hopp.

Att jobba med barn innebär med stor säkerhet en sak: sjukdomar. Jag lyckas alltid alltid alltid bli sjuk under min praktik och även när jag hoppar in som vikarie... JOBBIGT! Nu känner jag att en förkylning är på gång, halsen är tjock, näsan rinner och jag nyser konstant. NEJ NEJ NEJ! Men jag äter Kan Jang och apelsiner i massor - borde hjälpa tycker man...

Praktiken var rolig idag. Spelade mycket spel, pratade med en pojke i klassen som ville berätta allt om sina nya inlines (han var väldigt glad och stolt), hade gympa (friidrott) och ja, det gamla vanliga. Kul kul. Min handledare var inte där idag och kommer inte vara där imorgon eller på fredag heller. Jag får alltså vara med en vikarie istället och det går säkert minst lika bra.

Snart ska vi tvätta. Har bokat den korta tiden, två timmar. Hinner bara två maskiner då... :( Nästa gång vi har den långa tiden är den 10/5.. Långt tills dess. Då har vi tre timmar och tre maskiner till vårt förfogande :) Nu bara en maskin. Men - bättre det än inget :) Tvättiderna här blir väldigt snabbt uppbokade vilket är synd och lite jobbigt.

Tack och adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0