Lat lördagsmorgon

Äntligen helg! :)



Eller hur fin? Tecken på att det är blåsigt ute :)

Ja, nu är det lördag och min morgon har varit väldigt seg och lat. Jag tänkte åka och träna, men så vaknade jag och tyckte det var alltför skönt i sängen så jag stannade kvar :) Ska snart äta frukost, ta en promenad, pilla med mitt album från Estland (som jag väntat med att göra i över ett år nu...) sedan kanske jag bör göra mig iordning för kvällen. Jag ska nämligen hem till Pernilla från jobbet och där ska vi ; Pernilla, Martina, Pauline och jag äta mat för att sedan gå ut någonstans. Kommer säkert bli kul och lyckat! Undrar vad jag ska ta på mig bara...

Imorgon är det söndag och DÅ ska jag träna - det är säkert. Ska även köpa god mat och blommor till Micael som just nu är i Västerås och tävlar i Kung Fu. Jag hoppas det går bra gör honom, han har invägning och tävling först imorgon, idag är han mest hejaklack. Men det går säkert superbra för honom! Han kommer imorgon kväll och då tänkte jag göra lite god middag och ha fina blommor på bordet som en fin välkomnande gest :) Jag ska även dansa imorgon, sista gången för den här terminen. Tycker det är lite trist, men samtidigt kanske det inte är jättekul att gå dit när det är sommar och fint (förhoppningsvis) väder utomhus.
Jag borde plugga lite också..

Oj, vad det blåser ute. Trist. Känns mest som höst. :( :( Nu är det ju vår.

Nu ska jag ta tag i min dag. Haha. Ha det gott alla. Berätta gärna era helgplaner :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!! Hade du kul lördag kväll? Hur gick det för Mikael med kung-fun?

Jag jobbade helgen, men snaaart har jag semester :) Jag hoppas verkligen att det fina vädret håller sig!! Håller tummarna för fint väder i Sverige nästa vecka också ;) Ses snart!!! Puss puss

2009-05-11 @ 21:03:26
URL: http://nekofrancis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0