Våren smyger sig på



Hej på er.

Jag har nu fått bilderna från Funäsdalen så jag lägger upp några här :) Tycker ju att de är så fina och de får mig verkligen att längta tillbaks till vecka 6 - veckan utan krav och måsten.


I dessa backar susade vi ner dagarna i ända. :)


Ser vi inte lite ut som Pernilla och Anja?


Här bodde vi i en jättemysig och stor stuga :)

Inte konstigt att man längtar tillbaks va? Men men. Nu är vi redan inne på vecka 11 och mycket är på gång. Skolan är just nu ganska stressig. Kursen jag läser nu slutar den 25:e mars och dagen efter det börjar nästa kurs. Ingn rast ingen vila. Egentligen borde jag skriva på mitt kurs-examinationsarbete just i detta nu och inte sitta här vid bloggen. Men vilket tror ni lockar mest? :) Just det, arbetet är inte drekt roligt att skriva på. Det är svårt, tar mycket tid, mycket hjärna, mycket energi och ger mig panik. När det väl är klart kommer jag vara väldigt glad. Och då hoppas jag ju självklart att jag blir godkänd också. Det är inte direkt lätt att skriva ett examinationsarbete såhär första gången. Man har ju i princip ingen aning hur man ska lägga upp det. Därför är jag väldigt tacksam att Micael hjälper mig så mycket som han gör och vägleder mig på rätt spår. Det är guld värt, det vet du. Tack sötis.
På fredag ska alltså arbetet in, men bara 90 % kan man säga. Därefter är det granskning som gäller och sedan blir det bearbetning och därefter är det slutgiltig inlämning den 25.e mars. Jag verkligen längtar till nästa kurs, ni anar inte!

Jag hade en bra helg. I helgen åt vi tacos och drack vin här hemma, min sambo och jag. :) Lördagen spenderade jag i stan med mor och syster. Vi shoppade, pratade och åt god mat. I söndags jobbade jag på arbetet och på kvällen var det Linedance som vanligt :) Himla kul! Och nu börjar danserna sätta sig på hjärnan vilket gör det ännu roligare :)

Idag är det måndag. Jag var i skolan i förmiddags och därefter köpte jag nya gardiner från Hemtex :) De sitter nu uppe och allt blev väldigt fint och ljust. :) Lite vårigt sådär. Behövdes. Vad som ännu mer behövs är en storstädning. Det är så himla dammigt överallt och nu när solen lyser in syns ju allt smuts ännu mer! Usch, gillar det inte alls.

Vad händer hos er då? Skriv gärna en rad eller två och berätta vad ni har för planer eller projekt framöver. :) Har ni fått några vårkänslor än kanske?
Ta hand om er. Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0