Snart dags för ny kurs

Hejhej!

En liten kortis bara. Hoppas alla mina kära trogna läsare mår bra? :) Jag mår iallafall bra. Håller på med bearbetningen av min text som ska in natten till torsdag senast. Och då är det slutgiltigt och alltså ingen återvändo. Idag tvättar jag och ska ta tag i texten snart! :) Ska bli skönt när den är inskickad för då kan man börja på ny kula igen, med en ny kurs som börjar på torsdag redan. Hållbar utveckling i undervisningen - låter ganska intressant tycker jag.

Jag har börjat träna på riktigt igen! Då menar jag ett antal gånger i veckan och att jag faktiskt går till Friskis också - och inte bara säger att jag ska! :) Det är superkul och skönt som bara den! Nu har jag ju haft mycket tid också vilket gjort att jag kan gå dit utan stress vilket är väldigt skönt. Men jag ska se till att fortsätta :) Det är ju så himla bra på alla sätt!

Våren är på ingång - VÄLKOMMEN! :) Äntligen! Har ni några vårkänslor? Skriv gärna en rad och berätta.:)

Nu ska jag ner i tvätten igen. Ibland är jag verkligen en hemmafru - tvättar, gör matlådor, städar :) Jag tycker det är ganska mysigt. Faktiskt. Speciellt med matlådor :)

Ta hand om er. Stor vårkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0