Hej

Hej!

För många dagar med för lite sömn leder till att man blir väldigt trött till slut. Enkel logik. Därför skippade jag träningen idag och unnade mig själv en smarrig middag (lax, broccoli, potatis och spenatsås) ocn helt enkelt en skön hemmadag. Jag rensade ut några lådor på onödiga papper vilket kändes skönt och bra. 
   Igår var jag på operan med jobbet och såg Mary Poppins:) Den var riktigt bra och mysig och alla medverkande var himla duktiga och gav oss i publiken en suverän kväll! Man blev väldigt glad av att se denna föreställning så får ni chansen att gå på den - GÅ :)
   Kort inlägg denna gång, förlåt för det. Men jag är trött och ska gå och sova en stund nu. Ha det fint.

Kommentarer
Postat av: Emma

mums hur lagar man spenatsås? jag ska laga lax idag jag med :)



hoppas du e piggare nu, det är VIKTIGT att sova!



massa kramar från Emma

2008-10-30 @ 08:08:11
URL: http://nekofrancis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0