Träääääning :)

Idag har varit en himla bra dag faktiskt. Mysig morgon minst sagt :) Sedan så tänkte jag träna vid tolv-tiden, men precis som igår var jag för lat och prioriterade istället en lååång och skön frukost med GP som enda sällskap :) Därefter åkte jag in till Brunnsbotorget där jag mötte pappa och tillsammans gick vi till fastighetsbyrån och skrev på mitt lägenhetsavtal :) :) :) Den 12:e juni får jag flytta in i min söta etta!!! Äntligen ska jag flytta hemifrån på riktigt! Estland var ju inte riktigt samma sak, det var ju bara för ett års tid. Men nu så, nu är det på riktigt!

Jag kom precis hem från träningen :) (Jag kom iväg till slut iallafall). Det var så otroligt underbart att få svettas på riktigt! Och så bastun efteråt är ju rena himmelriket! Och så otroligt skönt att träna utan att det gör outhärdligt ont i tån!

Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0