Kan det bli bättre?

Hej.

Som ni vet fick jag min lägenhet i torsdags och jag har redan hunnit börja älska den :) Se själva :

Utsikt - ganska tjusigt va?
Utsikten kan man inte direkt klaga på...



Inte på det fräscha badrummet heller...


Det är inte mycket som är fel på köket och dess inredning... :)


Sikken spishäll va? :) Den är MIN.


Ugnen är också MIN.


Rummets (nu) gråa vägg ska målas om i en mörklila ton.

Eller hur fräsch lägenhet?? Ni kanske förstår varför jag älskar den.

Idag har jag varit där, diskat och städat och putsat och lagt in i skåp och bla och bla och bla. Imorgon ska jag till IKEA och köpa lite grejer till köket, därefter åka tillbaks till lägenheten och städa och plocka ännu mer. Det börjar likna något nu iallafall, nu har jag kommit igång (med hjälp utifrån av nära och kära).

Igår firade jag min kompis Sara som fyllde 22. Vi var hemma hos en annan kompis och åt tacos, drack vin och Tequila Rose (UNDERBART GOD! FARLIGT GOD) och bara hade kul. Sedan drog vi oss in till stan - vissa av oss med alldeles för mycket alkohol i kroppen. Vi gick till Park Lane och jag har alltid varit lite skeptisk till det stället och tyckt att det bara varit snobbar osv som går dit, men gud, så fel jag hade! Det var jättekul och väldigt blandat folk! Jag tappade bort resten av gänget på dansgolvet, men fortsatte dansa resten av natten ändå och hade skitkul! Bara det att vissa på dansgolvet inte fattar att man kanske vill dansa ensam...
Vi tog svarttaxi hem vid halv fyra i morse och när jag vaknade idag, lördag, några sköna timmar senare hade jag faktiskt ont i huvudet. Jag som aldrig brukar få ont i huvudet efter en utekväll. Tyder det på för mycket dricka tro? Jaja. Jag hade himla kul och det blev ett lyckat födelsedagskalas :)


Kommentarer
Postat av: tina

underbar lagenhet lollo!! riktigt najs..langtar till jag kan komma o valdgasta :P haha kram

2008-06-15 @ 21:38:16
URL: http://tinaisolen.blogg.se/
Postat av: Emma

gud vad snygg o lyxig din lght e!! längtar ills jag får komma o se den :D



KRAM

2008-06-24 @ 18:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0