Imorgon händer Det!

Idag är det onsdag, imorgon är det torsdag. Vad innebär torsdag då? JO, att jag blir lägenhetsinnehavare :) Äntligen får jag nycklarna till MIN lägenhet :) Jag har bestämt mig för vilken soffa jag ska köpa, vilken hylla som ska få skärma av rummet och även vilken färg jag ska måla ena väggen i. Härligt :) Imorgon alltså! Jag är ledig imorgon också, för första gången på nio dagar! Har jobbat ett långt arbetspass den här perioden, men imorgon får jag sova lite längre :) Sedan tillbaks till jobbet på fredag. Och vet ni? Idag, när jag kom hem efter jobbet, hittade jag inte mina hemnycklar i väskan... Fick panik, ringde jobbet och det visade sig att jag hade glömt nycklarna i mitt skåp! Så... det enda möjliga var att åka tillbaks till jobbet och hämta dem. Kändes väldigt löjligt och så himla typiskt! Och jobbigt. Men men. Nu är jag hemma iallafall!
Min syster har fått nytt jobb :) Hon provjobbade igår och idag ringde de och sa att hon fick det :) Så himla otroligt glad för hennes skull! Gratis grattis Johanna!

Jag är så trött jämt. Sover skitmycket - överallt. Är det vädret? Är det jobbet? Är det något som saknas? Jag har ingen aning. Trött är jag iallafall.

Hej svejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0