Äntligen äntligen äntligen

Så bor jag på en annan adress alltså :) Sedan i tisdags närmare bestämt bor jag numera i min underbara lilla etta :) Är dock hemma i Backa nu för att betala lite räkningar då mitt internet inte har kommit till lägenheten än (kan bero på att jag beställde det först idag...). Har även packat ner ganska mycket grejer som jag ska få ordning på snart. Igår köpte jag badrumsmatta och tidningshållare till alla mina viktiga papper (en himla massa har det blivit). Idag hittade jag fina förvaringsboxar i papp på Lagerhaus så nu ska det bli ordning på't :) Soffa, hylla och soffbord köptes av mig och blev ihopsatta av Micael och pappa på mindre än tre timmar! Det måste var något slags rekord med grejer från IKEA alltså. Och inte blev de osams heller. :) Så ni anar inte hur fint det är nu! Väggen blev underbart härlig och en fin kontrast till mina mörka möbler. Och mina ljuslila garderobsdörrar matchar väldigt fint med resten. Jag ska lägga upp bilder lite senare. Nästa vecka får jag internet tror jag.

Ta hand om er. Trevlig semester för er som har det.

Kommentarer
Postat av: zorkii

Ta hand om dig med :) Puss

2008-07-02 @ 15:11:50
URL: http://zorksblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0