Varmt




Hej på er!

Jag börjar med lite bilder från mitt alldeles egna hem :)



Min mysiga sänghörna


Mitt tjusiga rum :)


Gardiner och matta

Det är alltså här jag bor och trivs väldigt väldigt bra. :)

Idag har jag varit ledig och har väl egentligen inte gjort något så värst kul. Har tvättat, städat och varit och handlat. Sedan lagade jag tacos och åt och grät till en film: Ladder 49. Jag är en riktig stortjutare när det kommer till sorgliga filmer. Inte bara sorgliga för den delen heller. Det räcker att de är fina, varma eller bara bra. Jag gråter i vilket fall.

Imorgon jobbar jag igen och så fram till fredag, ledig lördag och därefter jobb igen söndag och måndag. Tiden verkligen bara rusar fram hela tiden och snart är det augusti redan! Det är skrämmande tycker jag.

Det är varmt mest hela tiden och jag blir helt slö. Som de flesta andra kan jag tänka mig.
Hej och hå.

Kommentarer
Postat av: zorkii

fina lägenheten du har som man varit med o hjälpt till o spackla och måla o skruva möbler. hade aldrig blivit så fin utan min hjälp ;) puss puss

2008-08-13 @ 20:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0