Vad har hänt?

Idag har varit en riktigt teknisk dag må jag säga! Inte på jobbet kanske, verkligen inte, men efteråt :) Jag åkte och hämtade ut mitt bredbandspaket från Com Hem och därefter satte jag igång med att installera det. Och det fungerade riktigt utmärkt! Jag läste igenom och följde snabbguiden och så vips var det klart och nu sitter jag här, i min alldeles egna lya, och använder mitt alldeles egna internet och det känns väldigt väldigt underbart.
Jag har precis kommit hem efter en rask och skön promenad här i Biskopsgårdstrakterna. Innan det lagade Mimmi och jag middag (pannbiff, potatis och keso) - GOTT.
Imorgon ska jag äntligen träffa Emma igen, efter, vad blir det, kanske två år? Det ska bli otroligt kul och spännande!
Egentligen har jag semester nu. Egentligen skrev jag bara för att jag trots det ska jobba imorgon, fast på Scandic. Så det är helt frivilligt. Men som sagt. Man kan säga att jag har semester nu :) På söndag börjar den på riktigt. Att få sova ut då ska bli helt underbaaaaart.

Nu blir det duschen, sen sängen, sen jobbet. Hej.

Kommentarer
Postat av: Patty

Ha! Now I found your blog as well :D. Don't really understand much of it, but I like your pictures ;). Well, see you soon! Kalli kalli!

2008-07-07 @ 21:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0