God Jul (en dag för tidigt...)




Jaha, så var det snart jul igen. Imorgon närmare bestämt. Och som det har stökats! :) Lussebullebak, pepparkakshuskväll, tryffelafton och kolaklet :)




Min sida på huset


Micaels sida på huset


Kolan jag gjorde idag

Så alltså - en massa stök såhär i juletider!

Jag försöker ta det så lugnt som möjligt med min lilla tå så att den läker ordentligt. Jag får inte ner den i en riktig sko så jag vandrar omkring med en stövel på högerfoten och en badtoffla på vänsterfoten. Ser riktigt snyggt ut ska jag tala om :) Jag är glad att det är såpass milt väder utomhus, annars vet jag inte riktigt hur jag skulle ha gjort.

Imorgon börjar dagen med tomtegröt hemma hos mamma och pappa. Därefter åker vi till mormor och fikar och ser på Kalle Anka för att efter det avsluta kvällen hemma hos Johanna och Mattias där det blir massa mat och dryck :) Och sällskapsspelsspelande :)

Jag önskar alla läsare (hur många ni än är och vilka ni nu är) en underbar julafton imorgon! Ta hand om er riktigt ordentligt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad goda lussekatterna ser ut,kan ricktigt känna hur gott det luktar av saffran, pepparkakshuset är helt fantastiskt fint,va duktiga ni är,En riktig GOD JUL;GUMMAN ÄLSKAR DIG

2008-12-25 @ 11:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0