Mardipäev på dagis :)

Tere tere!

Hur är det med er alla? Hört att snön nu kommit på riktigt till Sverige också :)
Nu är det redan fredag kväll - vart tar veckorna vägen? Imorgon ska jag och Patty åka till Valga - en typisk rysk stad ungefär 2 timmars bussresa från Võru. Ska bli spännande, bussen åker dock vid 6.40.. :( Det blir sömn på bussen alltså :)

Idag hade vi en speciell dag på jobbet - Mardipäev. Ungefär som Mårtensdag. Och min grupp klädde ut oss till Mårten - mörka kläder osv och gick sedan runt till alla andra grupper och sjöng och dansade :)image2
Detta är Markus och Kevin i Mardipäev-dräkter. Är de inte för söta? :)
image3
KIrke-Marie, Anette och Sandra :)

Ja, det var iallafall en skoj dag som ni säkert kan förstå med sådana här söta barn :)

Nu i veckan som kommer är jag ensam här hemma, eftersom Patty och Christa är på deras On-Arrival-training - det ska faktiskt bli skönt att bo själv lite igen! Ibland saknar jag friheten som jag hade innan, innan jag delade rum med någon. Och nu får jag alltså passa på att vara ensam hemma lite mer :)

Jag hoppas ni får en underbar helg, massa kramar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0